Saturday 16 February 2013

Willy Fox, rasqui i guanyi

Quan vaig fer 20 anys les meves amigues van tenir la meravellosa idea de fer realitat una de les meves idees de bomber: marcar en un mapa tots els llocs del món que hagués visitat. 
Simple, no era car, i em va fer més il·lusió que qualsevol altre cosa que m'hagin regalat mai. Era un mapamundi dels de tota la vida, de colors, i venia amb un saquet d'enganxines en forma d'estrelles que elles van comprar-me a part per poder marcar cada país. 

Quan a Italia, França i Irlanda se li van començar a afegir Suïssa, Portugal, Serbia, Hungria... estrelles i país van començar a fer-se la guitza. La meva idea no era tan fotogenica com havia pensat... 
La meva manca d'aventures durant una temporada va facilitar-me un temps per pensar quines alternatives tenia: agulles de cap? marcar-ho amb permanent? ¡Què!

Però una tarda per Barcelona, mentre caminava amb dues amigues cap a una minúscula botigueta de cupcakes una d'elles va suggerir parar a FNAC i allà em va guiar fins la solució als meus problemes. Alguna ingeniosa i santa persona havia tingut la meravellosa idea de resoldre l'enigma: un scratch map!!! Un mapa de rascar! 


Tot el mapamundi està cobert d'un material tipus "rasca y gana" de color daurat, i a mesura que viatges a algun lloc amb una monedeta fas saltar-ne la cobertura i apareix el país! El que podia ser més preocupant era que finalment el mapa quedés brut o lleig al saltar-ne la pintura, però per sort tampoc en aquest cas tinc cap queixa ja que salta perfectament i no s'enganxa enlloc, deixant el mapa en un perfecte estat. 


Tots aquells Willy Fox que només tornar d'una aventura ja estan pensant quina serà la pròxima destinació, poden veure plasmades les seves passes pel món d'aquesta manera tan divertida i ilustrativa!

No comments:

Post a Comment