Sunday 6 January 2013

Sir Jacobs i les flors

Ens fem grans si, i el dia de reis es l'únic dia de l'any en el que gaudim del luxe de tornar-nos a fer petits  i que ningú se n'estranyi. Així doncs, com cada 6 de Gener els pares han fingit recular 15 anys enrere i ens han despertat per obrir el regal de reis.

És aqui on Marc Jacobs fa acte de presència...

A l'hora d'escollir perfums totes tenim manies i en el meu cas és una mania que comparteixo amb algunes amigues: ens guiem per l'anunci, per la publicitat. El primer pas es que l'anunci em cridi l'atenció, m'agradi, i el segon es tan senzill com acostar-se a Sephora i provar-les. Fa un any vaig descobrir en una Vogue una petita mostra d'Alien de Tierry Mugler i es va convertir en la meva obsessió. Aquell Nadal esperava la caixa psicodelica, lila i daurada, i sí vaig rebre una caixa... daurada: One Milion de Paco Rabbane. Pero aquest any era el meu! Oi tant que si! El meu perfum obsessiu per fi! Vaig tornar a anar al Sephora per tornar a recordar-ne l'aroma i perquè no, olorar altres perfums. Va ser llavors quan mirant, mirant, vaig passar per davant de Daisy de Marc Jacobs. Sóc una fan de Marc Jacobs, aquells amics/amigues que no sabien ni qui era ara ho saben per mi i la meva obsessió, així que ben pensat ¿perquè no fer-hi una flairada? I com qui es desperta d'un encanteri amb el petó d'un príncep blau, Alien va deixar de ser el meu perfum... m'havia enamorat. 


Per sort aquest any els reis no han fallat, i Daisy i la seva dolça olor floral ja és a les meves mans. Qui podria queixar-se del fantástic aroma quan a més a més ve acompanyat d'un envoltori tan preciós! Marc Jacobs, per mi es Sir. 

No comments:

Post a Comment