Thursday 20 December 2012

El métode de la laca d'ungles

Sí, ho he de reconeixer, jo em mossegava les ungles... bé, encara me les menjo en époques d'histèria com poden ser les d'examen, no obstant la millora respecte la meva addicció és innegable. 

Jo era de les que posava nerviosa a les meves companyes de classe: a totes hores tenia les mans a la boca i al meu voltant només podies sentir els "tic-tics" de les meves dents mossegant-me les ungles sense parar. I com tot vici, com tota mania, per més que volia deixar de fer-ho era imposible, no trobava una manera efectiva! Fins que fa dos anys vaig aconseguir-ho: pintar-me les ungles!! Deixa't estar de Mordex i remeis de l'avia, la voluntat ho sento, però tampoc serveix. Laca d'ungles, senyores i senyors. Des de llavors es podria dir que en col·lecciono, ja que tinc un cistell de mimbre ple! 

Ahir, per fi, van arribar a les meves mans un parell de laques d'ungles que tenia moltes ganes de tenir: les laques Essie


La primera vegada que vaig sentir-ne a parlar va ser a la revista Glamour, i ho feien amb bastanta emoció... La presentaven com una marca d'alta qualitat amb origen a Nova York, de mans d'Essie Weingarten, i destacava per la gran amplia gamma de colors que tenia. Després de 29 anys de funcionament tenen 300 colors diferents, sembla impossible! Van arribar al nostre país a l'abril del 2010  i ahir, aquestes laques utilitzades per els millors centres de bellesa del món, artistes, models... van arribar a les meves mans de nou a través de JolieBox. No he tardat ni un dia en treure'm el meu antic color i pintar-me amb el blau pastel.


Resultat? Genial. S'assequen rapidissim, pots donar-hi dues capes i no es torna dens ni grumós i no salta facilment (a prova de barroeres com jo!). Totalment recomanables! 

Si voleu veure'n la gamma de colors i productes pel cuidat de les ungles, tan senzill com entrar a la web d'Essie ;)



1 comment: