Thursday 13 December 2012

Obrim el Taller de les Gnosies


La idea d'obrir un blog sempre ha estat per mi com l'atracció de la Fira a la que no t'atreveixes a pujar, insegur de si es convertirà en la pitjor experiència de la teva vida o serà tan divertit com la resta de les persones diuen que és. 

Però bé... finalment he considerat que les moltes coses que m'agradaria compartir podrien ser ben expresades a través d'aquesta eina, i si més no, em fa com il·lusió no?  

Perquè el Taller de les Gnosies? 

Com a estudiant de 5é de Medicina i recent convertida en amant de la neurologia i el funcionament del cervell humà, buscaba alguna paraula que pogués representar la capacitat de l'ésser viu per a nodrir-se del que les sensacions que l'entorn t'aporta. Aquesta paraula s'anomena gnosia.

GNOSIA, del grec gnósis, coneixement. Facultat que permet reconeixer per un dels sentits, la forma d'un objecte, represetar-lo i deduïr-ne el significat.

A través dels meus sentits m'agradaria donar la meva humil, inexperta i plana opinió sobre la música, la lectura, les imatges (a través de fotografies i viatges), de com m'omplo la panxa de dolços i salats, i moltes coses més. 


No comments:

Post a Comment