Monday 17 December 2012

Xocolata i Maduixa

Aixecar-te un dilluns mandrós a les set del matí per anar a classe dues hores no és el millor pla, pero tot canvia quan afegeixes els punts bons de la rutina i ho adornes amb unes compres nadalenques i un descobriment musical.

Tot i que estic agraïda dels meus dos ulls i la seva fantàstica funció, els odio com a assignatura, repudio l'oftalmologia, m'aburreix a morir, i com qualsevol altre matí he hagut de torturar la meva oïda escoltant explicacions sobre desprendiments de retina, patologia orbitària i coses varies. Es pot dir que la única motivació que em mou a anar a classe a aquelles hores intempestives a l'hospital, és poder anar a esmorzar a la cafeteria amb les companyes de classe i estar-nos una hora rient-nos mentre intentem veure'ns un café amb la llet al punt d'ebullició i cometem el pecat de menjar un Donut de xocolata. D'aquesta manera qualsevol no s'anima a tornar al centre de Girona caminant! Objectiu del dia: The Body Shop i una compra nadalenca.

Vaig coneixer la casa The Body Shop a través de les caixetes JolieBox, una concepte de marketing molt interessant per a persones com jo a les quals ens agrada per uns moments imaginar-nos com a editores de revistes com Vogue, Elle o Glamour. Per 13€ al mes (si et feies soci fa dos mesos eren i segueixen essent 10€) t'envien una caixa amb 5-6 productes de cosmètica varis, alguns en mida de mostra i altres full size. Sens cap mena de dubte la presentació de les caixes es preciosa, tot i que s'acaben acumulant i aguditzes l'ingeni per trobar'ls-hi un nou ús. Si no et pots o no vols permetre't els 13 euros al mes, sempre pots recorrer a compartir la caixa (millor amb la familia). En el nostre cas tenim una guardiola on guardem la ferralla que tenim al moneder al final de la setmana i quan arriba final de mes, hem complert amb el preu de la caixa.
Tornant al topic inicial... The Body Shop és una companyia de productes cosmetics, perfumeria, cuidats corporals i facials... contraria als tests amb animals i que practica el comerç just. Els seus productes van des de productes facials, fins a manteques corporals, gels de bany, maquillatge... i tots ells en una presentació inmillorable. I ara que ve Nadal i tenim probablement amics invisbles que comprar, tenen packs preciosos i a preus variats per tots els pressupostos. La meva elecció: un joc de manteca, exfoliant, gel i esponja que fa una vertadera olor a maduixa que tomba! No obstant us recomanaria l'edició nadalenca de Cranberry o la Moringa, les dues amb un aroma gens pesat, molt agradable de dur a sobre.
I si tan sols t'interessa la marca pel teu propi ús, fora de regals de nadal o aniversaris, són totalment recomanables els grans pots de manteca corporal. Tenen una amplia varietat d'aromes i a més a més són de llarga durada. La manteca s'assimila totalment al que us podeu imaginar: a mantega. Però quan hi pases els dits per sobre es desfá automáticament i s'escampa amb molta facilitat. Amb molt poca quantitat cobreixes amplies àrees. A més no corres el risc, si ets maldestre com jo, de fer la típica pastarada al terra del bany quan la llet hidratant se't cau d'entre les mans. 
Definitivament, si el meu amic invisible em regalés un pack de productes The Body Shop hauria encertat totalment! Igual que espero jo haver encertat la meva elecció! 

I per acabar, el descobriment musical del dia: Comets de Cocoon.



No comments:

Post a Comment