Wednesday 26 June 2013

First try

Es nota que estic de vacances!
Intentant ocupar les hores d'alguna manera ahir vaig decidir provar per primera vegada els Macarons. Quan vaig dir a casa que volia fer Macarons just la meva mare estava parlant del que menjariem per dinar l'endemà concloent que faria uns bistecs amb amanida, amb el que el meu pare va dir "Però no menjavem macarrons?" Per sort ara ja sap del que parlava, ja coneix els macaRons i és una de les poques vegades que les meves receptes, tot i molt dolces, li agraden tant!

Se nota que estoy de vacaciones! 
Intentando ocupar las horas de alguna manera ayer decidí probar por primera vez los Macarons. Cuando dije en mi casa que quería hacer Macarons, justo mi madre hablaba de lo que íbamos a comer al día siguiente concluyendo que haría unos bistecs con ensalada, con lo que mi padre dijo "¿Pero no comíamos macarrones?" Por suerte ahora ya sabe de qué hablaba yo, ya conoce los macaRons y es una de las pocas veces que mis recetas, aunque muy dulces, le gustan tanto!

La recepta que vaig seguir va ser novament la de Alma d'Objetivo Cupcake: macarons de xocolata i toffee. La trobareu detallada del seu programa de televisió!

La receta que seguí fue de nuevo la de Alma de Objetivo Cupcake: macarons de chocolate y toffee. La encontrareis detallada en su programa de televisión! 


http://www.divinity.es/cupcakesmaniacs/programas/programa-11/Macarons-chocolate-receta_0_1620150534.html



Aquests són els ingredients per la massa: 3 clares d'ou, 200 gr icing sugar, 3 cullarades de cacao en pols 0%, 40gr sucre blanc i 100gr de farina d'ametlla. 
Per el toffee: 300gr icing sugar, 80gr de mantega, 80ml de nata de muntar (jo vaig fer servir Espessa de Cuina i em va quedar igualet de bé!) i 115gr de sucre moré.

Estos son los ingredientes para la masa: 3 claras de huevo, 200gr de icing sugar, 3 cucharadas de cacao en polvo 0%, 40gr de azúcar blanco y 100gr de harina de almendra. 
Para el toffee: 300gr icing sugar, 80gr de mantequilla, 80ml de nata de montar (yo usé Espesa de Cocina y me quedó igual de bien!) y 115gr de azúcar moreno. 




Aquí veieu com queda la massa i els macarons com creixen al forn! La veritat es que es veuen bonics però després (com que era el primer cop) se'm van fer més lletjos :(

Aquí se ve como queda la masa y los macarons como crecen en el horno! La verdad es que se ven bonitos pero después (como era la primera vez) se volvieron más feos :(


I el toffee (baba...)! Es increïble el gust idéntic al toffee que s'enganxa a les dents que tots coneixem! Com que me'n va sobrar els vaig refredar i ara són caramels! 

Y el toffee (baba...)! Es increïble el gusto idéntico al toffee que se engancha en los dientes que todos conocemos! Como me sobró los enfrié y ahora son caramelos!


Al final això es el que queda! Una bola de sucre inmensa que per sort a casa meva ha agradat molt!! :D

Al final esto es lo que queda! Una bola de azúcar inmensa que por suerte en mi casa ha gustado mucho!! :D

No comments:

Post a Comment